Egy ilyen ihletett, emlékező, merengő napon, csak egy olyan büdös, köcsög bunkó, mint én tud ilyen gusztustalanul témát váltani. Fújj, köcsög, dögöl meg én!

Utálom is magam, mint kezdő anorexiás a tükör előtt, de az élet nem áll meg, ami jön, annak jönnie kell. Ez vagyok én, mit variáljak! 

Mivel napilaci blogbarátom megörvendeztetett minket egy nagyon szuper dobos bejegyzéssel, nincs mese nekem is virítanom kell valamit. Miért ne?

Mivel legalább olyan jó dobos vagyok, mint manöken, én nem variálnám túl a dolgot.

Ezen a videón egy falra ragasztott akciós zebrabőr és két kurva nagy halálfejes gomb előtt (orrszarvú téli sétáltató szettről levágva), egy irgalmatlan dobos, iszonyatos szakértelemmel és lelkesedéssel zsírégetést végez, pontosabban szálkásít a Machine Head klasszikusára a Davidian-re.

Az emberünk nagyon ideges, mert a reggeli zuhanyzásnál nem tudta lemosni az igazságos izomkisingjét, ami már belekötött a testébe, meg ez a köcsög dobfelszerelés is belekötött, ezért elkezdte a felindult intézkedést.

Tessék:

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr963460617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.12.13. 20:01:43

Vártam, hogy a végén szétrúgja a szerkót:) Erről a videóról az jut eszembe, mikor én használom a dühből ivás kifejezést. Simán lehet, hogy reggel elfogyott a müzlije és, ahelyett,hogy elnáspángolta az asszonyt, leült a cájg mögé:)
süti beállítások módosítása