De van, a fia vagyok!

2010.09.06. 16:25

vidi

Egyszer már írtam egy bejegyzésemben, hogy „Ha a fiú nem Isten igéje akkor Isten sosem szólalt meg.”

Szombaton este láttam valamit, amiről rögtön ez ugrott be, de nem csak azért mert fiaim vannak, hanem mert akit láttam, az egy roppant szimpatikus, csupa szív fiú volt, aki a köcsög közeg ellenére szépen beszélt az apukájáról, vállalva őt, minden negatív történés ellenére.

Mikor a tiszteletlen köcsög mentorok - Feró egy retek fasz vagy! - viccesnek szánt, de roppant szánalmas nyöszörgésére bemondta, „De van, a fia vagyok!” már akkor leesett a tantusz. Most is beleborsózok, hiszen minden apa álma, hogy a fia(i) ilyen tisztelettel és szeretettel nyilatkozzanak róla. Attila, ember vagy, respekt!

Az előadása meg, az valami hihetetlen volt, engem teljesen földhöz vágott, már ezerszer meghallgattam, megnéztem, tökéletes performance, minden hibája ellenére. Elképesztő!

"...These fancy things, will never come in between
You're part of my entity, here for Infinity
When the war has took it's part
When the world has dealt it's cards
If the hand is hard, together we'll mend your heart..."

A szeretet, a keserűség, a bánat és a remény formálta őszinte arc mögött, a kezdeti bizonytalanság ellenére is ott volt a zene, ami egyértelműen a vérében van. Szerintem ez a tehetség, vagy tudja a tököm mi, x-faktor, akármi! Lehet nincs tökéletes hangja, nem egy jól fésült arc, de annyira tökéletes előadó, hogy nálam már nyert ügye van!

Feró baszod, vedd a szárnyaid alá a fiút, kérj tőle bocsánatot, tedd rendbe az agyad, mert ha nem, akkor szétrúgom a segged! Emlékszel, baszod?

...Egyszer volt, hol nem volt,
még a külvárosi tengeren is túl.
Volt egyszer egy farkaskölyök,
hallgasd meg történetét!
Elunta a szülei meséjét,
a meddő vitatkozást.
Elszökött otthonról végleg,
hogy elkezdjen egy új mesét. Mesét?...'

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr322275420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.09.07. 12:54:00

Az index-es címedre küldtem két meglepetés nótát! :)
süti beállítások módosítása