3 tanult irodai jómunkásember tegnapi ebéd közbeni beszélgetése (részlet)    

T.L. (34) – Van egy nagyon jó új játékom, már pár napja játszom vele, Dragon Age: Origins ismered?
S.Zs. (37) – Persze, már a feléig eljutottam!
D.I. (36) – Az összes számítógépes játék egy rakás szar!
S.Zs. – Ez olyan, mint a többi BioWare játék, Jade Empire, Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood, Shattered Steel, stb. nagyon jó! Ha kijön egy új játékuk, azonnal megszerzem!
T.L. – Tök jó tényleg, most épp egy falu védelmét kell megszerveznem, de innen nem tudok továbblépni! Milyen nyelven játszol? Az enyém magyar!
S.Zs. – Angolul, de ha megvan, kellene a magyar!
T.L. – Majd elhozom, valamit ki kell cserélni és máris mehet!
S.Zs. – Jó ez angolul is, de hozd el, kipróbálom! Én tegnap egész nap ezzel játszottam, az egyik résznél egérré változtam és az egérlyukban üldöztem három gólemet!
T.L. – Itt még nem voltam. Nekem ez egyik varázslóm egy csöcsös nő!
S.Zs. – És megdugtad már!
D.I. – Témánál vagyunk! Kemény, el sem hiszem, hogy ezekkel a szarokkal játszotok! A gólemmel is lehet cuccolni?
T.L. – Még nem dugtam, de meg lehet a varázsló csajt is, ha adsz neki ajándékokat, de a fickókat is!
S.Zs. – Én tegnap találkoztam egy nagy mellű nővel, akinek majdnem kibuggyan a melle.
T.L. – Dugtál már a játékban?
S.Zs. – Itt lehet mindent, férfi a férfivel, nő a nővel, egér a gólemmel, gólem a nővel, amit akarsz!
D.I. – Nem hiszem el, hogy számítógépes pinákról fantáziáltok!
T.L. – Mit csinálsz, ha nem tudsz tovább jutni egy küldetésen?
S.Zs. – Leveszem easyre, megcsinálom és visszaállítom utána!
D.I. – Öcsém, ezt nem lehet, 40 felé ilyen fostalicskákról beszélgettek, én egy rohadt szót sem értek az egészből! Csak feldobom a blogra, ez annyira szánalmas!

Megjegyzés: Ketten a blog szerkesztőbái!

Szánalomfaktor: (5/5)
Szerintetek: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr411666005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása