Mindig is tudtam, hogy ez be fog következni, láttam a szemében. Mennyivel ijesztőbb így, mint abban a csúnya fekete bukóban. Még lézerfütyi sem kell, persze, hogy nem, az már benne van a seggében!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr991585658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2009.12.10. 13:26:20

A hello-kitty már nem divat...
Most a hanna montána a menő..
Darth Vader mindig is egy pöcs volt, én Han Solo rajongó vagyok...
Annak van saját wukija...

csercsab 2009.12.30. 16:28:38

Nekem Vader nagyúr rózsaszín palástban is bejön. A lényeg, hogy vele van az erő! Majd jó rendesen lefogom jiu-jitsuzni, oszt majd sírhat az uralkodó vállán.
süti beállítások módosítása