Megdöntöttem Vata barátom által tartott ’Napok óta ugyanazt a számot hallgatom, mert beszűkült agyú hülyegyerek vagyok!’ világrekordot.

Ő egy szánalmas Duran Duran fost hallgatott napokig, míg jómagam a rock történelem legzseniálisabb szerzeményét a Tornado Of Souls-t a Megadeth-től, ami nem mellesleg Mustaine mester legnagyobb mesterműve.

Most néztem meg és a legnagyobb döbbenetemre, a gépem igencsak objektív számítása szerint az imént hallgattam meg nyolcvanegyedszer. Aztakurva! (Nick Menza úgy püföl, mint egy polip és ezek a riffek!)

Éljen a világrekorder! Hip hip hurrá, hullámozzunk! Akkor szóljon nyolcvankettedszer is.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr723410877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2011.11.25. 19:07:49

Szóval ahogy azt már szóban is kifejtettem ma neked, a View to a kill-t a Durantól egy nap alatt kb. 140-szher hallgattam meg egymás után, onnantól, hogy felkeltem, utaztam, dolgoztam, hazamentem, lefeküdtem.

Még dolgozz ezen a rekordon.

csercsab 2011.11.26. 13:04:19

A Ministry zenekar Psalm69 lemezét én is egész nap hallgattam, éveken keresztül, mivel zseniális. Mennyiszer? Fogalmam sincs!

vidi 2011.11.28. 09:55:10

Az én csúcskisérletem hivatalos, ott volt az asztalon a Guiness Rekordok Könyve!
süti beállítások módosítása