Tényleg?

2011.10.24. 16:25

vidi

Már értekeztem egyszer az irodaházi munkáról és létről, pontosabban nemlétről, de ami most történt mindent visz. Szokásos, nagyon lelkes, agyvelőre éhes, hiperaktív állapotban araszoltam egy megbeszélésre, a jobb lábamat a tankönyv szerint magam után húzva. Persze, mert ez ehhez az életformához a gyorsaság miatt szorosan hozzátartozik, több utat kell megtenni és a szintkülönbség is nagyobb, mint a Kinizsi Százason, de itt legalább van lift. ’Egyik lábam itt, hol a másik!’ üzemmódban futok, mint egy őrült egészen a liftig, ott a szokásos tömeg. Ilyenkor vagy befogod a pofád és nem veszel levegőt, vagy elsütöd a szokásos poénjaidat, próbálod jól érezni a szánalmas állapotodat és röhögsz magadban. Némileg billegve, de üzembiztosan az ajtótól távol megtorpanok, hidraulika nyílik, szokásos BKV hangulat, még ki se esnek belőle, már pörögnek be a frissensültek, pedig itt le se tudnak ülni, én meg állok, mint, de figyelmesen, zörögve magamban. Köszönés, hogy vagy, hívjál fel, küldtem valamit, dögölj meg te bunkó, a kurva anyád, papucsos kurva, ilyesmi, majd elsütöm a végén az egyik agyvelőzabálónak mellettem a szokásos poénomat, persze jó hangosan: ’A házszabály és az érdekeid is azt kívánják, hogy ilyenkor engedd be magad előtt a nőket, az öltönyösöket, a nyakkendősöket és vasalt ingeseket, utána, ha marad hely mehetsz!’ (Ehhez képes, a „Hogy hívták Ben Hur kiskorában?’ igencsak friss vicc!) Miközben beléptünk, megszólalt egy bájos, csodálkozó női hang: „Tényleg?”. Azonnali replika: „Persze!” Ez az elsőn volt, én a 6.-on szálltam ki, addig síri csönd és némaság honolt. A hölgy a 8.-on dolgozok, jogász és nem szőke! Hűbaz?!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr73326602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása