39

2011.08.31. 16:24

vidi

Az ember életében vannak kiemelt, dedikált napok, kurva jók, szimplán jók, érdekesek, érdemlegesek és rosszak, ez mind olyan nap, ami hatással volt a szaros életére! Ezen napokra általában büszke vagy, vagy miattad büszkék rá valaki, vagy valakik, vagy csak mert benne van a naptárban vagy valaki kiemelt napja miatt lett olyan és folytathatnám a végtelenségig.

Nekem minap volt egy fontos napom, ami miatt rám büszkék (remélem) és ezen napon megtörténtek nélkül én bizony nem is lennék, ugyanis harminckilen éve megszülettem augusztus 30.-án szerdán, fél háromkor!

Komolyan én rühelem ezen ünnepi napokat, de most a ’Mi jár a fejedbe?’ pofakönyv komolyan lesokkolt!

Hogy miért? Mert mindenki felköszöntött, úgy hogy nem volt pisztoly a fejüknél!

Nekik küldeném ezt a muzsikát! Isten éltessen Én!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr633193431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csercsab 2011.09.01. 14:28:45

Én mindössze 39 "réparántást" kívánok, neked Selmeczi Gabriellától!
De mástól is kívánhatod!
süti beállítások módosítása