Napi zene 52.

2011.01.21. 11:46

adamo.blind

Valóban sok már a napi zene, bár én úgy vagyok vele, hogy az Isteni muzsikákat sose lehet megunni.

A kialakult helyzetben mellesleg én is ludas vagyok, mivel már régen írtam mélyen szántó esszéket a napi zenéken kívül, de szeretnék biztosítani mindenkit, hogy egy nem mindennapi poszttal készülök egy ideje, de egyelőre legyen meglepetés a dolog...

Mai napi zeneként viszont egy kis érdekességet kaptok az aurátokba, mégpedig a kedvenc filmem, A remény rabjai filmzenéjéből két szösszenetet.

Thomas Newman egy zseni, és bevallom, ezerszer láttam már a filmet, de nem volt olyan alkalom, hogy ne szöktek volna könnyek a szemembe. Olyan emberi érzések húzódnak meg eme harmóniák és dallamok mögött, hogy azok szavakban kifejezhetetlenek.

A második, Brooks was here című szerzeményt talán érdemes Pest mocskos utcáin végigsétálva meghallgatni, és elgondolkodni azon, hogy vajon hova is tart ez az őrült világ...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr532602209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.21. 13:06:22

Amíg ilyen fasza zenéket raktok ki nincsen gond... Sőőőt!!!
Börtönös filmek közül én még nagyon szeretem a Halálsoront, azon is lehet bőven pityeregni. Ill. az Éjféli Expressz: elég jól bemutatja az old shool török börtönt...

vidi 2011.01.21. 13:07:58

Red: "Olyan izgatott vagyok, hogy alig tudok nyugodtan ülni, úgy kavarognak a gondolataim. Ez olyan érzés, melyet csak szabad ember ismerhet. Egy olyan szabad ember, aki hosszú útra indul, de az út kimenetele bizonytalan. Remélem, sikerül átjutnom a határon. Remélem, találkozom a barátommal, és megrázhatom a kezét. Remélem, az óceán olyan kék, mint álmaimban volt. Remélem...
Morgan egy zseni!!!

Ian 2011.01.24. 15:50:09

Azért a legjobbat még a Remény rabjai sem űberli:

www.youtube.com/watch?v=VPUrT351MYE
süti beállítások módosítása