Éhes Paraszt

2011.01.21. 11:00

vidi

Állítólag sok a zene a blogon, úgyhogy a következő bejegyzéseim nem a zene körül fognak forogni, pedig van még ez-az a tarsolyomban!

A kedves feleségem nagy fast food rajongó, azon belül is a sárga-piros bohócos a kedvence, én meg minden egyes alkalommal rácsodálkozom, hogy a fenébe tud bármikor, bárhol letolni egy komplett menüt.

Én már nem vagyok sem rajongó, sem fogyasztó, néha napján beugrik valami, de az inkább az éhség, mint kényszer, nem pedig a megkívánom alapján történik.

Talán egy gyors étterem van, ahol szívesen ettem, már amikor és ahol hozzájutottam néhányszor, a TacoBell, na az tényleg príma.

De nem ezért vetettem fel a témát, ugyanis nem tudom és nem értem, miért nincs itthon egy olyan franchaine étterem, ami akár viccesen is, de rámenne az itthoni igényekre és elérhetővé tenné azt mindenkinek. Jó, tudom vannak, voltak kísérletek, de amit én ismertem, ismerek az mind szánalmas volt.

Na akkor találjunk ki egy jó kis magyaros franchise cuccost.

Kell egy, ütős és magyaros név, legyen mondjuk az Éhes Paraszt!

Kell menü is, de, mi? Az tuti, hogy rengeteg zsír és alkohol kell bele!

Akkor állítsuk össze az étlapot:

CsóróParaszt Menü

1 szelet zsíros kenyér lilahagymával

1 szál újhagyma

2 db tepertő

1 kisfröccs

 

KisParaszt Menü

2 szelet zsíros kenyér lilahagymával

2 szál újhagyma

4 db tepertő

1 kisfröccs

 

NagyParaszt Menü

3 szelet zsíros kenyér lilahagymával

3 szál újhagyma

6 db tepertő

1 db csörögefánk porcukorral

1 nagyfröccs

 

ÓriásParaszt Menü

0,5 dl 52-es szilva vagy barack pálinka

4 szelet zsíros kenyér lilahagymával

4 szál újhagyma

8 db tepertő

2 db csörögefánk barackízzel

1 nagyfröccs

1 kisfröccs

 

ParasztGyerek Menü

1 szelet cukros zsíros kenyér

1 db csörögefánk barackízzel

1 málnafröccs

ajándék:

Csutkarozi vagy rongybaba a lányoknak,

Csúzli vagy parittya a fiúknak

 

 

 

 

 

 

Tálalás papírtálcán, zsírpapíron!

 

 

 Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr192601897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása