"Az elmúlt huszonöt évben több időt töltöttem önmagam megismerésével, mint zenéléssel. Szerettem volna megérteni a világ működését, választ kapni az élet nagy kérdéseire, de az igazat megvallva, nem sokra jutottam. Teológiát és filozófiát olvastam, de úgy tűnt, analitikusan mások sem jutottak el a teljes megfejtésig. A válaszok hiányában céltalannak éreztem az életem, mégsem tudtam tovább lépni. Zavarba ejtő szituáció volt, mely évekig húzódott. Aztán egy szép napon feladtam. Másnaptól lett izgalmas az egész. Először azt hittem, a gondolkodás súlya esett le a vállamról, de sokkal többről volt szó. Valami megváltozott. Ezután a felismeréseket papírra vetettem, vagy diktafonra mondtam. Nem volt tervbe véve, hogy valaha könyvet írok, de amikor összerendezgettem az évek alatt összegyűlt felvételeket, kiderült, hogy több mint ötszáz oldalról van szó. Magamnak írtam, kicsit naplószerűen, de úgy éreztem, hogy ezt a témát nem szabad tabuként kezelni. Amikor visszaolvasom, nekem mindig segít, talán másoknak is fog." Mester Tamás - Hamarosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr822576248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.11. 13:37:34

na ilyet posztot se olvastam még itt:)
egy kis D'n'B odaát:
napilaci.blog.hu/2011/01/11/dobsuli_klassszikus_d_n_b_utemek
amúgy mindig az a hiba, hogy a friss bejegyzéshez nem lehet hozzászólni, majd írok a supportnak...

adamo.blind 2011.01.11. 14:21:40

@Tökinger: Spirituális témában nem merek hozzákezdeni posztokat írni, mert félek (és tudom), hogy annak sosem lenne vége... :)
A blogoddal kapcsolatban pedig igen, tényleg az a hiba, hogy az új posztokhoz sosem lehet hozzászólni, csak mindig az előzőkhöz!

vidi 2011.01.12. 15:01:44

MT egy fasz, mind spirituális, mind fizikai, mind bolygóközi értelemben!
süti beállítások módosítása