Eddie rules!

2010.12.13. 14:42

vidi

Adamo barátomnak és 'tesómnak' nem jön be az Iron Maiden, lelke rajta, semmi gond, azonban azt elvitatni nem lehet, hogy a vasszűz abszolút alap metál muzsika, ugyanis ezt és így senki nem tudja úgy játszani, mint ők, sőt.

A srácoknak (bocs Apa!) ez folyik az ereiben, élvezik minden pillanatát (elég csak megnézni berakott videóban, a kedvencemet, a gitármester Davebát 1:11 környékén, pedig a Troopert már ekkor bőven ezer felett játszották!) és ettől totálisan hiteles az egész. (Arról nem beszélve, hogy az imádott feleségemnek ők a kedvencei!)

Voltam én a régen megszűnt E-klubban úgy koncertjükön, hogy ott annak a pár száz embernek lejátszották a csillagokat az égről, de voltam százezres koncerten is, ahol ugyanúgy éreztem, konkrétan megőrültem, erre jobb szó nincs.

Élőben egyszerűen zseniálisak!

Elkaptak rögtön és többet nem eresztettek el, nincs megállás, nincs aktuális divat, nincs megalkuvás, nincsenek olcsó kifogások, nincs festett köröm és szemöldök vagy mi a tököm, nincs bohócsipka, nincs 'hű de fáj a fejem drágám', nincs semmi, csak az elsöprő akarat, eltökéltség és lendület, a zene.

Az Iron Maiden egy kibaszott nagy rock etalon, az egyik legnagyobb.

Bocsánat, ez nem védőbeszéd volt, hanem egy öregedő, őszülő szakállú és hajú morcos vén apaimitátor és rocker véleménye arról, hogy vannak még értékek és nemzedékeken átívelő kapcsok, amik zenei vonatkozásban összekötnek minket.

Adamo fiatal vagy, baszod, nagyon irigyellek és persze szeretlek is!

This is awesome, Brother!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr882513106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.12.13. 15:46:26

Én is szeretlek Bátyja, semmi kétség! :) Nincs baj a Maiden-nel, csak nekem az egész hangzásvilága nem hoz lázba. Valószínűleg a stratocaster gitárok miatt, amelyekről már évek óta meggyőződésem, hogy nem a metál világhoz illenek. Nincs megdörrenésük, és ez a vicc, hogy a 3 gitár ellenére sem szólal meg úgy, hogy én azt heavy metal-nak nevezzem. Na mindegy, na meg Dickinsonbá sem tartozik a nagy metáltorkok közé. Szerintem.

adamo.blind 2010.12.13. 16:02:59

Amúgy csak külön jegyezném meg, mindentől függetlenül, hogy amióta belinkelted ezt (raklapfos.blog.hu/2010/10/29/adrenalin_21), azóta erre hokizok napi 52-szer. Metál ide, metál oda (persze ez hc), de ez megdörren!

vidi 2010.12.13. 16:36:10

belineklted ezt: innen semmi nem kell, főleg a belinkelt zárójel!!! metál!
Ez a szám alap!
süti beállítások módosítása