Az összes tetves iskolai ünnepséget utáltam, mint a szart, különösön a pedagógus napot, a állami és egyéb betegségekről nem is beszélve.

Egy valami volt, amit még a legköcsögebb haverjaimmal is tolerálni tudtunk, az anyák napi ünnepség és azok előkészületei, valószínűleg azért, mert szerettük, pontosabban szeretjük az Anyukánkat. Rajzoltunk, írtunk szépeket és büszkék voltunk.

Emlékszem már felnőtt, diszkrét hajléktalan kinézetű szakállas, hosszú hajú hülyegyerekként hazatérvén Anyukámmal valahol vásároltunk - én toltam a kocsit szokás szerint és néztem ki a fejemből, Ő intézte a dolgokat - amikor összefutott egy barátnőjével, akit már nagyon régen nem látott. Beszélgetésbe elegyedtek, természetesen rögtön a család lett a téma - én álldogáltam, továbbra is ’stand by’ üzemmódban - mikor hallom Anyát büszkén válaszolni: „Nekem is van három szép és okos fiam, a legnagyobb épp itt van velem!”, majd odafordultak felém.

Máig nem felejtem el a barátnő arcát, teljesen lemerevedett mikor rám nézet, elég vicces helyzet volt, de hát nincs mit tenni, én már csak Anyukám szép és okos kisfia maradok életem végéig, hiszen az anyai szeretet természeténél fogva feltétlen és időtlen.

A blogunk jó egészséget, rendes gyerekeket és boldog anyák napját kíván minden Anyukának! Szeretlek Anya!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr781964197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csercsab 2010.04.30. 13:37:27

A felsőtesten látható zsír-izom arány elég egészséges a képen. A mai napig eszembe jut a mátrai edzőtábor, ahol azt hittem a bemelegítésre, hogy hál istennek már túl vagyok az erősítőn is.

adamo.blind 2010.04.30. 15:34:58

Ebből az elején azt hittem, az a sztori fog kikerekedni, mikor Csoszi beesett a KerekNap-ba, és diszkréten odakiabált, hogy: "Vidi, a kurva .....!"
:))))

dudrap 2010.05.03. 20:54:37

Vidikém,
Klárika átküldte Anyunak, könnyes szemmel mutatta nekem! Király vagy!
Petya

adamo.blind 2010.05.04. 09:50:59

Nah, összegyűlik itt a family! :)
süti beállítások módosítása