Ezt a viccet nem rég találtam.

Segítsetek megérteni, vajon mi a poénja... Én amúgy a végén nevettem, de nem a poénon (azt nem értem), hanem.

"A postás ismerőse hazajön Amerikából.
A postás megkérdi: Mit csináltál kint?
Az ismerős felel: Semmit. Naplopó voltam. A hegyen aludtam, majd sátoroztam is. Ingyen ételekért álltam sorba.
A postás: De miért nem jöttél haza? Mikr kimentél, azt mondtad, valami rendkivülit fogsz csinalni kint.
Ismerős: Pont azt csináltam. Fogadtam egy profi kiképzett komandóssal, hogy ő nem fogja birni azt csinálni, amit én csináltam. Nyertem! A kommandós kidőlt, nem birta szuflával. Elismerte, hogy kommandósnak lenni könnyebb, mint naplopónak.
A postás: Az anyját!"

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr541339923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidi 2009.08.26. 15:29:38

Ez szánalmasabb, mit a Gálvölgyi show!
süti beállítások módosítása