Kisköcsög

2011.10.20. 16:07

vidi

Mivel óriási zenei talentum vagyok, egy igazi géniusz, hírtelen felindulásból Vata és Dani barátommal alakítottam egy zenekart, nem nehéz kitalálni, milyen néven.

Az rögtön tudtuk, hogy a siker garantált, hiba itt nem lehet, mert bennünk van az erő, van lézerkardunk, ami nem világít, azonban az élet felül írta a számításainkat.

A feloszlás előtti majdnem egy próba és két koncert családi okok miatt sajnos nekem kimaradt.

Ez meglátszott persze a produkción is, ugyanis pont az a plusz hiányzott belőle, amit egy ilyen nagy forma, mint én hozzáadhat, konkrétan a 99% elveszett, a maradék 1% meg szenvedett a színpadon.

Gondoljatok bele, ha nem lenne ott Mustaine a Megadeth koncerten? Ez azért elég durva, nem?

Én a ritmusgitáros voltam eredetileg, de sajnos tőlem egy döglött hangya is jobban gitározik, azonban én éreztem a lobogó tűzet és gondoltam rámegyek még az énekre is. Ott kicsit jobb vagyok, hiszen alsós általánosban már darthvader volt a becenevem, mert a hangom igen meglepő módon lecsúszott a pincébe.

Ha már itt tartunk igen vicces lehettem lepkesúlyú seggdugaszként, bukósisak hanggal.

Miután ritmusgitáros-énekes lettem, a saját sikerre ítélt zenekaromban, gondoltuk, hogy rámegyünk a bugyi nedvesítő slágerekre. Már láttam a lelki szemeim előtt, ahogy üvöltöm a mikrofonba, hogy „A canvas to paint, to degenerate, Dark reflections – degeneration, A canvas to paint, to denigrate, Dark reflections, of dark foul light!örökbecsű sorokat.

De volt egy óriási probléma.

Vata barátom jött a nyállal (Duran Duran, faszom tudja…), Dani lelassult jó buddhista létére az ősrockban hempergett (Hendrix, Hooker, Winter …), de ő legalább nyomta volna a recefice bumm, bumm, bumm-ot is (Overkill, Anthrax, Megadeth), én pedig beszűkült agyú, de roppant tehetséges kőagyúként szívem szerint persze reszeltem és hörögtem volna a pokolba, már csak a csodálatra méltó tripla x-faktoros hangom miatt is.

Miután rájöttünk, hogy ez így nem megy, gondoltunk hagyjuk a dagadt ruhát másra és vigyünk sört a padlásra, de a siker, a pénz, a csillogás kábulatában inkább kompromisszumot kötöttünk.

A zenekar marad és megegyeztünk egy-két mindenki számára vállalható megfejtésben. Itt jött egy zseniális csavar, kitaláltuk, hogy toljuk a talicskát magyarul.

Miután én voltam a zenekari főnök, az énekes, a frontember, a hosszú hajú, szakállas, izmos macsó, gondoltam rittyentek magyar szövegeket, hogy értsék a parasztok.

Láss csodát az egyik közös halmaz a zseniális Kyuss-tól a nem kevésbé zseniális ’One inch man’ lett, amire még Vatabá is azt mondta, hogy „Baszod, ez fasza!”.

Kisköcsög címmel megírtam pár perc alatt a magyar szöveget, persze ez igen nehéz alkotói munka volt, mert ez egy igen feszes, elszállós sivatagi vonszolmány.

Azóta sem tudom elhinni, hogy ennyire jó vagyok ebben is, tehát nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy egy kurva tehetséges szövegíró és frontember is vagyok.

Már terveztük a lemezt és turnét, mikor a következő tervezett Dani bulijáig hírtelen feloszlottunk. Döntenem kellett és döntöttem, mivel már, egy szám után vérprofi és kurva sikeres zugblog szövegíró lettem, a csúcson visszavonulotam.

Tessék, csodáljátok:

kisköcsög

kisköcsög, nyomorult
nagyköcsög, nagyköcsög elborult
öt kisfröccs, mit akarsz még
kapsz még hármat, ne pofázz
most is iszol, iszol, iszol
mindig iszol, iszol, iszol

kisköcsög, nyomorult
nagyköcsög, nagyköcsög elborult
most is iszol, most is iszol, iszol
egyszerű ivós köcsög, aki mindig szomjas, igen

itt egy fröccs! igazán megakarod inni?
pedig nem a tiéd! tényleg meg akarod inni?
te egy puhapöcs vagy! tényleg meg akarod inni?
ugye jó lenne! tényleg meg akarod inni?

most is iszol, egyszerű ivós köcsög, aki mindig szomjas, igen
most is iszol, most iszol, iszol

egyszerű ivós köcsög, aki mindig szomjas, igen


Ui.: Egyébként tartsatok velem, várom a szövegeket a kedvenc kőfaragó számaitokra, de nem lefordítva az eredetit mert az gagyi, hanem újragondolva azt!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr463317833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása