Szemét

2011.06.07. 13:04

Etelközi Vata

Noha nem szívesen irkálok ilyen szar blogba, azért, ha már női énekeses hét van, akkor én sem feledkezhetek meg az ebbe a halmazba tartozó kedvencemről.

Csak egy videó, aztán én nem is fűzök hozzá kommentárt...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr252964303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2011.06.07. 13:50:02

@adamo.blind: Tulajdonképpen bármelyik Garbage számot belinkelhettem volna, a Paranoid éppenséggel nem is a kedvencem... Hetfield azért ide nem hiányzott, hacsak nem ő is női énekes...
Vagy nem is Hetfield????

adamo.blind 2011.06.07. 14:10:11

@Etelközi Vata: James Hetfield. Csak belinkeltem Neked az én kedvenc Garbage számomat, csak közben eszembe jutott, hogy ezt a Metallica is feldolgozta egyszer, és elég jól sikerült.
süti beállítások módosítása