Csapatleépítés

2011.03.16. 16:03

vidi

Voltam csapatépítő tréningen, ami egy Fásy Zsülike koncert után a második legkedvencebb időtöltésem és nem is csalódtam.

Miért is?

Persze azért, mert az ilyen tréningeken azokkal az emberekkel vagy, akiket utálsz, tehát a hangulat garantált.

Próbálkozol, dobod a humort, de egy széktámla hamarabb elneveti magát, mint az elbaszott kollégáid, persze tisztelet a kivételnek, de mindent együttvéve vérszánalmas az egész, még berúgni sincs kedved, mert akkor az igazságszérum hatására elküldöd őket a picsába.

Kötelezőek a csapatépítő feladatok, persze most is voltak, ahol az aktivitás egy tíz éves ceruzaelemmel vetekedett, de az abszolút kedvenc a kötelező bemutatkozás, ami az éppen aktuális alkoholszinttel egyetemben igencsak érdekes megfejtéseket produkált.

Röpködtek a háziállatok, a hobbik, a kedvenc könyvek, filmek, zenék, minden, ami szem szájnak ingere, de most őszintén ki a retket érdekel ez, főleg egy olyan ember, pontosabban munkatárs szájából, aki szemlátomást perverz és kiveri minden barátok köztre.

Elindult tehát a nagy kör, hogy ki, merre, meddig, hogyan és mivel?

Sokak bánatára én majdnem a végén voltam, tehát volt időm gondolkodni a bemutatkozásomon, amivel le is zárnám ezt a bejegyzést.

Felálltam, mint mindenki, majd belekezdtem: ’István vagyok, a szomszédomnak van egy kutyája, a kedvenc hobbim a borotválkozás, a háború és békét 17 éve olvasom jelenleg a 39 oldalon járok!’ majd leültem!

Döbbent csend és hullaszag!

A szomszédban a szuperhősök csapatépítőztek, ott csíptem el ezt a jelenetet, szemlátomást nehéz feladat lehetett!

 


A remekbe szabott bejegyzésem alatt az új könyvjelzős Subscribe lemezt (Vegyétek, vigyétek!) hallgattam, a Between Heaven And Her szám szólt éppen és nem tudom kihagyni, de basszus ez tökéletes TÍZ pont.

A középrész prüntyögést már hallottam valahol, Adamo ezen posztjának, pontosabban a ’bibírcsókos démonos’ videó végén volt szerintem, de direkt nem hallgatom vissza, hátha bukta, de leszarom, mert elképesztően jó szám!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr42744553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.03.16. 19:03:26

Ja, a bibircsókos démonos videó végén volt az a diszkó rész, de az tényleg jó!
Holnap megpróbálok összeütni egy lemezkritikát!
süti beállítások módosítása