Nap kérdése?

2011.01.28. 13:09

vidi

...a papírzsebkendő gyártók támogatásával?

Szerintetek bunkóság, hogy reggel felkelés után, az arcotokat rendbe téve, mosdás avagy zuhanyzás keretében szaglószerveteken keresztül, a nyálkahártyátokban felhalmozódott változó állagú anyagot, egyszerűség kedvéért taknyot tisztítási célzattal bele sugarazzátok a mosdóba, kádba, zuhanytálcába?

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy az mi, amikor bármilyen kültéri tevékenységnél, mondjuk a futásnál, a jobb és a bal mutatóujj felváltva történő használatával a felhalmozódott taknyot ütemezett kifújással eltávolítjátok-e a fejetekből?

Őszinte kommenteket várok!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr402620802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.01.28. 13:30:38

Vidéken ezt hívják repülőnek...

Etelközi Vata 2011.01.28. 13:31:15

Én szoktam ezt-is azt-is...
Amelyik hapsi még soha nem hugyozott bele a zuhanyzólefolyóba, az hazudik...

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.28. 14:09:00

Zuhanyzóba orrfújás és belepisálás simán...bár úgy illik, hogy közben azért menjen a víz is...talán még fürödhetsz is;) Én anno az iwiw-en létrehoztam a CSaPiFi klubot: csapba pisáló fiúk klubja, értsd mosdókagyló, de valami hülye haverom megváltoztatta a jelszót:)
Azonban a futás közbeni sosem ment rendesen, valamit összekentem vele (arcom, ruha), így ilyen esetekben maradt a turházás:)
remélem kellőképp őszinte volt...

tiborca 2011.01.28. 14:20:49

Ez nálam is szokás, Editke olyankor szokott kisebb hányingert kapni.
Edzésen mikor a ringben vagyunk akkor az egyszerűség kedvéért a pólónkba fújjuk a taknyot, vagy ha szerencsétlen edzőtárs nem elég szemfüles és van rajta póló, akkor könnyen pórul járhat a menetek közti pihenőben ...
Utána kellemes dolog a klincselés :D

Ridzsi1976 2011.01.28. 14:37:24

Én ezzel úgy vagyok, hogy a leghatékonyabban úgy tudom tokmány orromat megtisztítani, ha csapba folyó vízzel két ujjal arra figyelve, hogy senki más ne lássa meg. A csapba hugyozás alap, mivel Orsiéknál nincs a tetőtérbe rotyi. Sőt bele is lehet pürézni a csapba máráorosan, a másnapi takarítást el nem feledve. :) Az utcán szovjet zsepkendő vagy futás közben szerintem gusztustalan, mivel a végterméket vagy magát a műveletet más is láthatja. Én azt mondom mindent szabad amitől másnak nem fordul fel a gyomra r-go nem látja :)
süti beállítások módosítása