Napi zene 37.(+1)

2011.01.07. 07:00

vidi

Amiben benne van Mike ’Cyco Miko’ Muir, azt én szeretem. A faszi egy állat, hozzá képest a reklámokban folyamatosan pattogó, lemeríthetetlen rózsaszín nyuszika egy leharcolt rokkantnyugdíjas, mondjuk Bajor Imre.

Nem tud, ki hogy van vele, de én minden formációját (Suicidal Tendencies, No Mercy, Infectious Grooves) csak vigyorogva, meglehetősen sokat bólogatva vagyok képes hallgatni.

Cyco alapzenekara, a Suicidal Tendencies már akkor legenda volt, mikor a nyolcvanas évek második felében bevették a napsütötte nyugati partot.

A csapatra mindig jellemző volt, hogy agyafúrt, funky alapú, zenei stílusokon átívelő zenéjüket, vérprofi zenészek játszották, nem is beszélve Cycobáról.

Most rendhagyóan egy régi és egy új számot dobok és nem a 'slágereiket'!

Veszett jó mindkettő, úgyhogy ma megpörgetem magam, hiszen háború dúl az elcseszett fejemben, így öngyilkos napot tartok.

Tartsatok velem!

Adamo vajon ki basszusozik ez első klipben?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr772566895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.01.07. 10:20:37

Az első klipben, teljes nevén Robert Agustín Miguel Santiago Samuel Trujillo Veracruz basszusozik! :)

vidi 2011.01.07. 10:28:50

Ez a zene jobban áll neki!
süti beállítások módosítása