Egyáltalán nem szeretnék ünneprontó lenni, de a karácsonynak immár vége, a boldog új év egy ici-picit még odébb van, ezek a napok így most ismét a dolgos hétköznapoké.

Már akinek. Akinek nem, az dögöljön meg, de ezt jókivánság képpen írtam csak le.

Na de, hogy a lényegre térjek, sokan kételkedtek bennem, amikor elmeséltem azokat a képsorokat, amiket ide alább belinkelek.

Nagyon kommentelni nem szeretném, mert önmagáért beszél minden.

De most, hogy ráleltem a neten is a korábban általam tv-ben látott képsorokra, szeretném mindenkivel (azaz mind a négyőtökkel, akik e blogot olvassák) megismertetni ezt a reality filmjelenetet, melyet gagyi fos kategóriában hatszoros oszkár díjra jelöltek.

Én mindjárt hét díjat is adnék neki. Viszont, amennyire gagyi, elsőre annyira vicces is.

Jó szórakozást!

Ugye megmondtam!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr322541266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.12.27. 11:06:56

Lehet, hogy így veszett oda az a Dél-Amerikából (vagy honnan?!) Európába tartó gép is tavaly, amelyiket hónapokig kerestek az Atlanti-óceánban... gigantikus légicápa...
süti beállítások módosítása