Tetoválás 2.

2010.11.30. 10:34

adamo.blind

Csercsab szerkesztőbának, a Tetoválás című posztjára reagálva küldeném sok szeretettel az alábbi fényképeimet!

Vidi ui.1.: Ha már itt tartunk, akkor én is feltolom a rajzolt lábam, bár egy kicsit más mint Adamo barátomnak, ugyanis nekem egy ígéretet betartva, a két fiam kontúr portréja ugrott fel a saját terveim/rajzom alapján.

Hihetetlen, de mindketten felismerik magukat, de nem csak ők, hanem mindenki, tényleg hasonlítanak!

Vidi ui.2.: Adamo, Jézust mikor toljuk fel?

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr582483094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.11.30. 13:40:24

Jó lenne már beütemezni a projektet baszod; én bejelentkezek a Mesterhez, másfél-két hónapra előre kapok csak időpontot. De most már döntöttem, teljes alakos Jézus kell, majd küldök végleges fotót.

Etelközi Vata 2010.11.30. 21:42:11

Szerintem ezek cakli-pakli vér szánalmasak...
süti beállítások módosítása