Toy Story

2010.08.23. 10:58

vidi

Pár napra hazaugrottunk családommal a szülővárosomba, amit én mindig nagyon várok, mert imádok otthon lenni, sok az emlék, meg nagyon bírom is a helyet.

A fiúk természetesen imádták Mama-Papát és elvoltak, ahogy kell, a kedvesemmel azonban kicsit kikészültünk, főleg ő. Alvás szinte nulla, állandó odafigyelés, még kevesebb együttlét, mint itthon, tudom persze, ilyenkor még jobban oda kell tennie magát az embernek, nehogy valami baj történjen a srácokkal, ez természetes. Amúgy addig figyeltem rájuk, míg nekem sikerült szarrá bringáznom a talpamat, megjárva többször a balesetit.

Egy tanács itten minden köcsögnek: Soha ne bringázzatok vietnámi papucsban!

Akkor térjünk a lényegre. Otthon a nagyobbik fiam rákkattant a Toy Story-ra (’sztojsztori’, ahogy ő mondja!), de nem gyengén. A második rész volt meg, amit a kedvenc unokatesója hozott és együtt, meg külön is nézegette rengetegszer.

Persze a hazaindulásnál ment a könyörgés, hogy ő „sztojsztorit’ akar nézni otthon is, meg neki ez a (legújabb) kedvence, meg amúgy is ő gyerek és nyaljuk ki a fenekét. Én igen felelőtlenül beígértem, hogy semmi gond nincs, a sok száz dvd közt csak megvan ez a szar, de ahogy lenni szokott tévedtem.

Hát persze, az ígéret szép szó, meg egy apának a fiú természetesen a szíve csücske, úgyhogy hazaérvén fogtam magam és nekilódultam beszerezni a filme(ke)t!

Járni már alig tudtam, villódzott a szemem, alig vártam, hogy letegyem a seggem, de csak mentem, nem sorolom a megjárt üzleteket, de teljesen lezsibbadtam, míg végül sikerült megtalálnom az említett filmeket. Hülye azért nem vagyok!

Ekkor jött a döbbenet, nem mintha ne lettem volna vele tisztába, de attól nagyobb gusztustalanság a világon nincs, hogy az összes gyerek film, főleg azok, amik nézhetőek 3 ezer forintnál indulnak, teljesen mindegy mikori kiadás, mióta rohad a polcokon, vagy kell érdekel-e egyáltalán valakit.

Gyereked van, fizess köcsög!

Nincs mit tenni, fizetsz is, mert fizetned kell, egy mosolyért, egy pusziért, egy kis nyugalomért, azért, hogy azt érezd, hogy jó szülő vagy, hogy figyelsz a csemetédre.

Meg is vettem mindkét részt, de azért kíváncsiságból körbe néztem, mit is kaptam volna egyéb filmekből a pénzemért. Nem volt nehéz, mert szinte minden film 1500 forint alatt van, néhány premier filmet kivéve! A lista nem teljes és csak néhány kedvencemen futottam át:

  - A teljes Rocky sorozat!
  - 3 Lucio Fulci, 3 Takashi Miike film együtt!
  - Az összes Rambo, plusz az összeg Piszkos Harry együtt!
  - A Columbo 1-2 évad együtt (rengeteg dvd)!
  - A teljes Rémálom az Elm utcában sorozat!

De nem is sorolom tovább, mondjuk a blog kedvenceit idelőve a teljes Star Wars-t (díszdobozban) is megvehettem volna (8dvd)!

Hazaértem nagy nehezen, de megérte, mert a fiam nagyon örült, nagyon lelkes volt, meg is köszönte, amitől elolvadtam és azzal a lendülettel végignézte az egészet. Hurrá!

Tanulság? Nem tudom van-e, de lassan elkezdek én is letölteni, mert ez, ami itten van gyerekfilm fronton az gusztustalan!

Egyébként a gyerek a legnagyobb találmány!


Nyudogj békében Lara, csodálatos kislány voltál!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr552240693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csercsab 2010.08.23. 13:07:43

Szia Muki!
Van egy halom rajzfilmem otthon, majd kölcsönadom neked, ha a munkatársam visszahozta. Van más helye is lóvénak, ha érted mire gondolok!?
süti beállítások módosítása