Napi zene 9.

2010.11.30. 09:48

vidi

Révedjünk kicsit a múltba, amikor éppen, hogy befejeztem az egyetemet (azóta sem jöttem rá, minek jártam oda!) megjelent egy album, amitől azóta sem tudok szabadulni, ez pedig a DOWN NOLA című albuma volt. (Remélem mindenki ismeri és szereti!)

Már a CD belső borító is igen virgonc (Jézus épp szippant), de a zene az valami elképesztő, abszolút etalon azóta is.

A borítóhoz egy gondolat erejéig visszatérve, sikeresen beszereztem egy ilyen Jézusos pólót, amiben sikerül Anyával elmenni egy vasárnapi misére, de láss csodát semmi gond nem volt, sőt a Plébános Úr meg is dicsérte (szerintem a trombitást észre sem vette!).

Adamo testvér már értekezett a kedvenc betonozós témájáról, akkor én is megteszem és felrakom nektek a kedvenc Down számomat napi muzsikának, benne a valaha írt legnagyobb mocsár riff-el!

Lifer köcsögök (1:51-től a libabőr és a révedt tekintetű bólogatás garantált, ja és jól látjátok, itt még Todd "Sexy T" Strange a basszusgitáros!)

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr272483005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.11.30. 10:14:38

A misés sztori nem semmi! Dicsértessék! :)))

csercsab 2010.11.30. 10:55:29

Ha jól emlékszem Muki, te még koncerten is voltál.
Az Ismerős Arcok kommentedhez meg annyit, hogy érteni és érzeni kell a muzsikát. Lehet, hogy a mai napi zenehíradó a Kormorán lesz.

adamo.blind 2010.11.30. 11:07:38

@csercsab: Múltkor írtam a freemail-edre, megkaptad?

vidi 2010.11.30. 13:11:32

ne szakértőzzetek már, ami szar, az szar, szabad a vélemény! \m/
süti beállítások módosítása