A blog naplómnak

2010.09.15. 13:54

vidi

Reggel felkeltem, látom kaptam egy rövid sms üzenetet az egyik haveromtól, amiben tudatta velem, hogy akciós a boltban a RAM memória és a LED dióda. Mondom magamban, hogy ez most mi, mivel én kompakt CD  lemezt akarok venni, nem mást, gondoltam ennek a majomnak az intelligencia IQ hányadosa biztos a béka segge alatt van. Mindegy lezuhanyoztam, megborotválkoztam, majd bekentem az arcom egy jófajta borotválkozás utáni after-shave balzsammal, elkészítettem magamnak bacon szalonnából, champignon gombából egy príma rántottát, felöltöztem, felvettem a pantalló nadrágomat, kiléptem a lakásból, felpattantam a mountain bike hegyikerékpáromra és elindultam terápiás kezelésre. Út közben kivettem a bank automatából némi pénzt, ott volt egy kis kapkodás, mert a személyi PIN kódom nem jutott eszembe, majd beugrottam sportshop boltba, hogy megvegyem a előző esti Sport1 sport televízión közvetített amerikai NBA nemzeti kosárlabda liga All Star a legértékesebb MVP  játékosának kártyáját, amit egy NBA official hivatalos portfolió terméklistából választottam. Délben elmentem egy gyorsétterembe, megettem egy chicken nuggets csirkefalatkákat, ketchup paradicsomszósszal, amihez cukormentes  light kólát kértem. Délután vettem ajándék könyveket a Szahara sivatagról, illetve a La Manche csatornáról, mert este a fontos VIP személyként vendég voltam egy elit születésnapi buliba, ahol egy menő zenekar repertoár összeállításából lehetett zeneszámokat kérni, amit egy alkalmi zsűri bizottság pontozott. Este holtfáradtan még elmentem egy többtermes multiplex  moziba, ahol rengeteg sajtos popcorn pattogatott kukoricát ettem, majd a film után még elnyaltam egy frissítő ice fagylatot. Otthon felmentem az internetes hálózatra, megnyitottam a saját homepage honlapomat, feltöltöttem az aktuális file adatállományokat és html nyelven kicsit szerkesztettem rajta. Majd megnéztem az index portál honlapot, ahol a HIV vírusról írtak néhány gondolatot, majd lefeküdtem aludni, álmomban, ha jól emlékszem snowboard hódeszkáztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr862297997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csercsab 2010.09.15. 14:56:07

Breat Easton Ellis: Amerikai psycho című műve jutott eszembe.
süti beállítások módosítása