TCS

2012.01.16. 16:24

vidi

Adamo Lali király (Jobbulást Testvér!) posztjában betolt egy Tankcsapda számot, amit tisztességes módon végighallgattam. Ez a doktoros kínszenvedés nem is lenne rossz, de sajnos szar. Ettől függetlenül diszkréten be kell valljam, akárhogy is gyaláztam eddig a blogon (na jó csak egyszer, de nagyon!), én, ugyanúgy mint minden tisztességes magyar rocker alapvetően szeretem, pontosabban tisztelem a tankokat.

Azt és ahogy elérték, mindenképpen tiszteletre méltó, meg is hajolok előttük.

Nincs mit tagadni, az Ember tervez albumukat jómagam is szarrá hallgattam (Az istenek erejét érzem végigfutni az eremben, Pedig csak egy csapdába csalt állat vagyok vergődök a veremben, Látod, a szemeim vérben, én meg az időben meg a térben, Száguldoztam magamban, amíg magamhoz nem tértem… beszarok, de ezt rólam szól(t)) és nem egy koncerten voltam, csak úgy családilag, ahogy kell. Pesten az Asszony, otthon a Tesók, Adamo a szülőkkel! és Miklóska, meg aki még befért.Teszem hozzá minden esetben jól szórakoztunk, én legalábbis tuti. Ezt rövidre zárva a TCS kicsit sárga, kicsit savanyú, de a mienk és ez jól van így!

Miután a barátom beletette a fülembe a bogarat tegnap, rögvest meghallgattam a legnagyobb kedvencemet tőlük, ami azóta is itt ketyeg az agyamban, ami tényleg kurva jó, sőt zseniális!

Ezt küldeném is rögtön ’Parasúting baszod’ Zotya tesónak, aki konkrétan szarik a fejemre négy éve! Öccse, ’ahol az isten integet, Na ott az én hazám, Lakatlan sziget, Égi óceán’!

Utóirat: Cseresznye ma közölte, hogy kiszáll, mert LL konkrétan kibaszta, már aki látja mi van a sorok között! Cserkó ember vagy! Respekt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr923555696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2012.01.16. 20:15:05

Hihetetlen és egyben mókás az egész, hiszen a "Mennyire utáljuk a TCS-t"-tel ellentétben most az egész ország róluk beszél.
Persze tény és való, hogy szinte életre szóló élmény volt az összes koncertjük pöcörő koromban, és amit elértek, azt meg is érdemlik!
Cserkó rulz!

adamo.blind 2012.01.16. 20:16:56

Ja, a Szabadon meg tényleg a legnagyobb alapvetés.
Kapcsolódó emlék: kb. 10 éve, Húsvétkor mentünk a szokásos családi körre, és a Vectra-ban ez a dal szólt kazettán, csutka hangerőn! Felejthetetlen!

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2012.01.17. 11:03:04

Lukács elmehet a picsába... Cserkó helyében ezt nem vártam volna meg, nem hagytam volna, hogy kibasszanak, hanem kilépek a MAI fostaliga TCSből emelt fővel és csináltam volna valami faszábbat...
amúgy a napilaci is ezzel foglalkozik ma a maga módján:)

tiborca 2012.01.17. 21:50:24

Na hogy párhuzamot vonjak a TCS után a világ másik legszarabb zenekarával - a Metallicából is kivághatná a 2 fatcat metálicon a másik két valamire való embert - Kirk-öt meg Trujillot.
Ennek következtében méginkább leminősítenék (teljesen logikusan) Európa országait a hitelminősítő intézetek.
Akkor a várható devizaveszteségek miatt még sokáig nem lépne fel Európában az a tesznye bagázs. (www.penzcentrum.hu/vasarlas/a_gyenge_euro_miatt_nem_jon_a_metallica_beutott_a_valsag.1030793.html)

tiborca 2012.01.17. 21:54:50

Köszönöm a lehetőséget hogy megint egy értelmetlen hozzászólással gazdagíthattam az oldalt pár - a megbetegedés első jelei után ijedségből - elfogyasztott pálinka után.
A fenti link meg normálisan:
www.penzcentrum.hu/vasarlas/a_gyenge_euro_miatt_nem_jon_a_metallica_beutott_a_valsag.1030793.html

vidi 2012.01.18. 09:31:17

@tiborca: ilyen pálinka kell nekem is:-)

adamo.blind 2012.01.18. 17:24:27

@tiborca: Ne szidd a Metallica-t köcsög, mert megverlek! :)
süti beállítások módosítása