Pollen

2011.09.02. 14:58

vidi

Az elbaszott parlagfű magas pollenkoncentrációja miatt az országban helyenként fekete, a hat fokozatú skálán ötödik szintű riasztás van érvényben szinte napok óta. Milyen lehet a hatodik, azt nem tudom, de ez itt és most már mindent visz!

Ha ez nem lenne elég, még meleg is van, ami tovább mélyíti a mételyt, én konkrétan 3 hete zombi vagyok, a kibaszott pollen agyonütött, az elmúlt egy hétben konkrétan már levegőt is alig kapok, a szemem kapufa, homályosan látok, a fejem le akar esni a helyéről, olyan szarul vagyok, mint még soha.

Az oxigénhiány miatt kába vagyok, a koncentráció, tudom nem úgy van, hogy mindig sikerül, de nekem az elmúlt pár napban is maximum kétszer sikerült és akkor is rosszkor.

Kész vagyok!

Egyébként a parlagfűre érzékenyeknek azt ajánlják, hogy napközben csukják be az ablakokat és ki se mozduljanak, éjjel szellőztessenek és vegyék be gyógyszereiket. Nekem ezekből semmi nem működik, dolgozom, folyamatosan pörgök, gyógyszerem meg nincs.

Végem van!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr403197847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása