Gondoltam, megörökítem nagyjából a negyed órával ezelőtti telefonbeszélgetésünket:

Vidi: - Metál!

Adamo: - Mi?!

Vidi: - Itt vagyok a Kyuss koncerten!

Adamo: - Azt hittem, az tegnap volt!

Vidi: - Gratuláltam a Subscribe-os csókáknak az új lemezhez!

Adamo: - Majd írj valami jó posztot a buliról!

Vidi: - Reggel megyek gyúrni!

Adamo: - Metál!

Vidi: - Metál!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr352757177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidi 2011.03.21. 08:44:09

baszod magammal beszéltem, nem hallottam semmit! kurva jó volt!

Ian 2011.03.21. 09:24:01

Nem ment gyúrni!

Etelközi Vata 2011.03.21. 13:52:21

Ezt már tegnap megmondtuk biztosra!!
Engem is felhívott este valaki de már aludtam, így nem tudom kivel beszéltem...
süti beállítások módosítása