Egyszerűen hihetetlen. Eltelt megint egy rohadt év, persze nincs okom panaszra, kaptam hideget, meleget, voltam fent, voltam lent, sírtam, nevettem, de az élet már csak ilyen.

Folyamatosan javulni kell, dolgozni önmagunkon, hogy minél jobb emberek legyünk. Nekem ez a stratégiám, még annak ellenére is, hogy rengeteg fasz, egoista, önző ember van ebben a kibaszott világban, akik sokszor nem törődnek másokkal, csak a saját szarságaikkal.

Ez van, nem is érdekel! Kívánok mindenkinek nagyon jó évet!

De lenne egy kikötésem: Hulljon a férgese!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr482556524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása