Ma befizettem az egyéni csúcsomat gyorshajtás ügyileg, ami lehet hogy nem minden idők legnagyobb büntetése, de kurvára idegesítő, sőt vérlázító az egész.

Természetesen a null-tolerancia okán egyetértek azzal az elképzeléssel, hogy szopassanak mindenkit egy gyíkról, de ami sok, az sok!

Sokat vezetek, már lassan 20 éve van jogosítványom, de amióta megvannak a srácaim, sokkal nyugisabban megyek, nem mintha addig a sebesség ördöge lettem volna, de érdekes módon mostanában büntettek meg nem is egyszer. Pedig annyira figyelek, mintha tojást tologatnák, de mégis!

Miért?

Fogalmam sincs. Na jó a múltkor éppen tekertem a gyógyszertárba Rocky-nak valami tudományos megfejtésért és szégyenszemre meg is buktam a szomszéd utcában. Vérszánalmas belátom. 

De a mostani más.

Mikor a sztárfotó készült a négykerekűmről, akkor együtt utazott a család, sőt a fiúk aludtak hátul, mint a bunda és így együtt panorámáztuk végig a Balaton északi partját, nehogy már autópályán hagyjuk ott a kedvenc Hévizünket, hiszen szeretet, béke van, nyaral a család.

Az idili utazás alatt a fotózást úgy szoptam be, hogy még észre sem vettem. Szánalmas.

 

Mi lenne, ha tolnám neki egy Subaru Impreza wrx sti-vel, szerintem akkor sem lenne sokkal rosszabb a helyzet?

Mi a faszt görcsölök nem is értem, teljesen felesleges törekedni a szabályok betartására, úgyis érkezik a batyu, te meg lenyeled, ha szereted a túrót, ha nem.

Kis autó nagy szopás, nagy autó nagy szopás, nincs különbség!

Úgyhogy gyerekek, nem tudom mi a teendő, de szerintem 120 LE alatt lassítsatok, felette meg toljátok neki kegyetlenül, hiszen így is, úgyis szopni fogtok és fizettek mint az állat!

Témában egy magyar megfejtés:

Témában egy külhoni megfejtés:

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr22274968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.09.06. 14:25:03

Én azóta vettem diszkrétre a vezetést, mikor egyszer egy szép február pénteki reggelen irgalmatlanul elszakítottam két traffi mellett 'bábonynál egy 60-as tábla hajnali pirkadatában! Szerintem idejük se volt lelőni, mert azóta se jött batyu... :)
süti beállítások módosítása