Pofakönyv

2013.01.04. 13:05

vidi

Mivel antiszociális vagyok, ezért semmi keresnivalóm a közösségi hálózaton, meg amúgy is annyira szánalmassá vált a sok nyomorult ismerősöm posztolgatása, hogy gondoltam egyet.

Sikerült is vért izzadva letörölnöm a tetves pofakönyvről a profilomat, de nem törlődött a profilom, mert adott az a kis köcsög Zuckerberg 14 napot arra, hogy ha esetleg meggondolom magam visszavonhatom a törlési kérelmet.

Kicsit bizonytalan vagyok, de most akkor tényleg vagy tényhand.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr244997756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dudrap 2013.01.05. 07:56:06

Ezt tettem én is, érdekes egybeesés.
süti beállítások módosítása