Négyszögöl 4/1

2012.07.25. 15:30

vidi

Egyszer régen jól benyaltam a Blind Myselfnek a ’Budapest, 7 fok, eső’ lemeze kapcsán, ami persze teljesen jogos volt, ugyanis egy elképesztően kompakt és zseniális albumról beszélünk. Adamo testvér állítólag le is csekkoltatta Gergő mesterre is a szösszenetem, ami vagy igaz, vagy csak három pincehideg sör, de mindegy. Azóta lefolyt sok folyadék a szomjas arcokban, de valami nem változott, én azóta is, de mások is.

A fiúk azonban most előbújtak a Margit híd alól és zseniális nyelvi csavarral élve nekiálltak a Négyszögöl nagylemezüknek, amit nem nehéz kitalálni négy részletben osztanak meg a gyanútlan, mit sem sejtő hallgatókkal.

Én tegnap meghallgattam az első negyedet és azóta annyira édesen fanyar. Blind Myself ez a javából, pedig legalább akkora a különbség, mint krumplipüré és a krumpli főzelékesített változata között, attól függetlenül, hogy mindkettő zseniális étel, ez annyira magyar.

Most le vagyok nyűgözve, úgyhogy nem variálnék, csak diszkréten becsatolom a dalokat, kötelezővé téve a meghallgatásukat.

Kulka János művész úr előtt pedig tiszteletteljesen meghajolnék, egyszerűen zseniális az ember!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr954677381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása