Dobolj köcsög!

2011.01.07. 12:26

vidi

Ezt a videót egyszerűen imádom, a Slipknot-os Joey Jordison császár, de nem gyengén!

Itt egy még jobb és még konkrétabb Metallica dob téma, kizárólag Adamonak. James is nagyon ott van a szeren, Lars egy vicc!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr982567171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.01.07. 12:55:11

Mintha Joey valamivel pontosabban dobolna, mint Lars... Haha. A gyerek egy mondattal válaszolt minden sajtókérdésre a buli után: "Hát... én Metallica-n nőttem fel..."

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.07. 13:49:38

hát igen, a világ legismertebb metal zenekárnak dobosa egy pontatlan bénabéla pöcskopé... oké, hogy együtt kezdtek zenélni, de én rég kibasztam volna a bandából... míg Portnoynak talán lesz esélye találni egy új zenekart, addig Lars max mehetne haknizni lagzikra... félreértés ne essék a Dream Theater is jó ideje szart csinál...

adamo.blind 2011.01.07. 14:32:09

Lars-ról még annyit, hogy azért ne feledkezzünk meg olyan dolgokról, hogy ez az ember egyszer feldobolt olyan lemezeket, mint a Master meg a Justice... És aki meg fikázza, hogy mennyire szar dobos, és azt kérdezi, hogy ennyi idő után miért van az, hogy mondjuk James tud gitározni, Lars meg nem tud dobolni, annak csak annyit mondanék, hogy szerintem nem mindegy, hogy az ember mondjuk 30 évet gitározik, vagy 30 évet dobol... (fizikálisan értem a dolgot)

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.07. 15:06:45

@adamo.blind: ha jól tudom az utolsó Metallica album amit "élőben", utómunka nélkül vettek fel az a kill 'em all volt...

adamo.blind 2011.01.07. 15:18:53

@Tökinger: Értem, hogy mire gondolsz. Vannak olyan zenekarok, akik tényleg szó szerint egyben, élőben rántanak fel albumokat a stúdióban, de ("zenészként") annak sosem voltam híve én magam sem. Egy igazán profi lemezt csakis sávonként lehet (és kell, célszerű) feljátszani! Persze ezeken belül is vannak olyan dolgok, hogy mondjuk a dobos egy részletben püföli-e fel az egyes dalokat (mint ahogy a nem is olyan régi St. Anger-nél tette Lars), vagy ott is lehet boncolgatni, részletekben rögzíteni. Szerintem minél több részletben (sávban) van feljátszva egy dal, annál jobb hangzást is lehet kihozni belőle a keverés folyamán. Hú, most hirtelen ennyi... :)
süti beállítások módosítása