Szerkesztőbá barátom leszídott, (megjegyzem jogosan) hogy rég bloggoltam már. Mentségemre jelzem, hogy otthon nem virgonckodok, munkahelyen már rég kerültem olyan helyzetbe, hogy a blogra meneküljek, és kizárjam a világot magam körül.

Hát, akkor hadd szóljon!
Bakancslista, mert ezt mielőbb el kell kezdeni! Ami kimaradt, de mindenképpen igényelném, mielőtt eljön a kaszás… (Remélhetőleg nem marad szándékszinten)

1. Egy olyan család, amelyet büszkén felvállalunk, ahol az érdeklődés is érdekmentes.

2. Utazás! Egyénileg: Zarándokút Székelyföldön (újra), Santiago de Compostella, Tibetben egy kis elmélkedés. „Oh manni, padme hum.” Egyéb utazás: Stavros (újra), Skandinávia, Canada, Ausztrália, Japánban tisztelet Masutatso Oyama mester síremléke előtt. Osu!

3. Cuccolás: Sárközyné Carla Bruni, de ha jobban belegondolok szerintem ennek a sornak nincs vége, és folyamatosan bővül is, így ezért ez a rész személyes.

4. Ugrás. A ZNME közelharc tanszékén néhány edzőtársam hívott is, így ingyen ugorhattam volna a gödöllői katonai reptér támogatásával, de balfasz voltam. Ezt már csak pénzért vihetem el.

5. Zenekarosdi. Kb. 100 műfajt kedvelek, dobon rendelkezem hangszeres ismerettel, a gitárt is elpengetem, de azért nem vagyok „lassúkéz”. Még fiatalon rakoncátlankodtam a blues műfajban, de a vörösboros kóla-támadás erősebbnek bizonyult, ráadásul a társaim is hajlamosak voltak a linkségre, így a középiskola vége felé eltűnt minden. Gyakorlatilag erre semmi esély, ezért legyen az ördögé.

6. Film: Résztvenni egy monumentális alkotásban bármilyen szintéren. Kameraman, világosító, de esetleg a Star Wars VII-ben is vállalnám az Ewook maci szerepét.

7. Írni valami abszurd-humorral teli jelenetet a L’art pour L’art társulat részére, de az alkotás igénye az 5. és 6. pontban már megjelent.

8. K. É. érdi lakos (33) munkatársnőmmel egy hosszabb időszakot eltölteni, nem munkatársi viszonyban, mert rendelkezik olyan tulajdonsággal is, -amellett, hogy rendkívül csinos-, amelyre érdemes odafigyelni.

9. Egyszer valaki megtanít, hogyan kell képet beilleszteni, vagy a youtube-ról feltölteni zenét?

Hozzászólásokat várom szeretettel!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr1001808344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása