Írjatok köcsögök!

2010.03.03. 16:09

vidi

Matyizok ezzel a raklap fos bloggal már hónapok óta, fogalmam sincs minek indítottam, minek csinálom, csak a baj van vele. Tematikus blogot akartam, mizantróp vagyok, vagy nem, de végül is ez mindegy, a lényeg, hogy alapjában véve minden fostalicska körülöttünk, írjunk róla, gondoltam.

Megbukott az elképzelés, mint Gyurcsány a hazugságvizsgálón! Ez a blog nem tematikus, hanem szar!

Egyébként nem új keletű dolgok ezek, korabeli beszámolók, sőt dokumentumok (majd egyszer felrakom) bizonyítják, hogy már ezer éve ilyen hülye fikázó köcsög pöcs vagyok!

Raklap fos az egész! - ahogy szoktam mondani, szinte mindenre.

Mindegy csináljuk töretlenül, foskodunk, basztatjuk egymást, meg néha csak sima, mi is van itten bejegyzés, némi politika, zene-bona, ész osztás, primitív makizás, ilyesmi.

Az alapelgondolás, hogy semmi reklám, kétpúpú teve, vagy mi a gyík be is jött, a kutyát sem érdekli az egész, ami tök jó, legalább nyugodtan írhatunk mindenféle hülyeséget a szerkesztőbákkal és beleszarhatunk az egészbe.

Ha már itt tartunk, mondjuk, ez a két puhapöcs le se szarja az egészet, inni isznak, mint a disznó, jobbkezeznek, kurváznak, de egy rohadt bejegyzést, annyit nem bírnak összehozni, na jó néha van valami.

Egy kis ösztönzőnek kitolom nekik a legkirályabb bugyilehúzós zenét, amit valaha halottam, imigyen van az alapnóta, erre a számra csak annyit lehet mondani, hogy tökéletes, mint én!

Carcass rules parasztok!


  

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr451806020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.03.03. 17:16:33

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de mi a faszt jelent az 'imigyen' szó? :)))

lőcs 2010.03.17. 13:07:45

Hatalmas puszika!!! Rendkívül kedvelem a brit Carcass zenekart! A régebbi kórboncnokoskodós korszakukat is, de a Hártvörk a kedvencem!!!
süti beállítások módosítása