KATI

2011.11.05. 14:53

vidi

Mivel közel és távol én vagyok a legnagyobb Megadeth rajongó (bár nem ismerjük egymást, de zseniális írásai láttán a shockos Szilvike legalább ekkora!), kénytelen vagyok mint a ’Csepű, lapu, gongyolás’ (Mekkora kirákyság volt, ’Köcsögöt a köcsögfára!’) kisbíró közhírré tétetni, hogy „A Megadeth jobb mint valaha, Mustaine még mindig a legnagyobb metál és riffguru, az elkényeztetett Metallica brigádja pedig bekaphatja!”.

A dúli-fúli, morgó és az egész világ az ellenségem Dave barátom (tisztára, mint én!) hitelességét firtatja folyamatosan mindenki, állandóan megy a porhintés, hogy mekkora fasz a vörös szörny („Közel hibátlan munka; nyolc pontnál csak azért nem megyek feljebb, mert annyira taszít a vörös szörnyeteg hiteltelensége.” de ebbe a fasziba nem lehet, sőt nem szabad belekötni!

 

Miért is?

Egy olyan ember, akit gusztustalanul kibaszták a nagy M-ből, majd a düh és a keserűség vezérelve csinált valamit, amit bárki megirigyelhetne. Ezt egyébként megköszönhetjük a törpe antidobos dán kisköcsögek, aki a legjobb haverját hagyta kibaszni, amivel kieresztette a dzsinnt a palackból! Davebá egyedül, pontosabban a nagy barát Juniorral (aki szerencsére most vissza is került hozzá!) megcsinálta a valaha volt legnagyobb metál zenekart. A Megadeth a legnagyobb metál zenekar, nincs mese. Ha nem hiszed el, hallgasd végig az összes lemezt, csak a miheztartás végett! Ezt már tudtam a nyolcvanas évek végén is, amikor már nyakig benne voltam Mustaine világában, de amikor 92-ben (basszus lassan 20 éve!) a legkedvencebb unokatesómtól, a csodababa feketedémon Katitól (Imádlak Bébi!) megkaptam szülinapomra a sorlemez Countdown to Extinction-t szó szerint megvilágosodtam! (Nézzétek meg a köcsögkönyven!) Ez természetesen ezerszer jobb volt, a szarrá sztárolt fekete albumtól és itt végleg megadtam magam, azóta nekem mindegy mit csinál Vöröske, én rajongok érte. (A legjobb barátom, aki szarik a fejemre 4 éve, még mindig a countdown ihlette hsd betűket használja e-mail címnek (hsd=high speed dirt (ejtőernyős, akinek nem nyílt ki!)))

Akkor térjünk a lényegre, itt a 13. sorlemez a vicces nevű Th1rt3en. Minden negatív felhang ellenére, „A helyzet viszont az, hogy a Th1rt3en valóban jó!” írta Szilvike és mivel igaza van, nem vitatkozom vele, bár meg kell, hogy kockáztassam, hogy ez az album nem jó,hanem zseniális, elejétől a végéig tökéletes!

Majd írok róla részletesen, de most nem tudok, mert el vagyok érzékenyülve, mert kezdtem totálisan szétesni, nagyon durván, ahogy a nagykönyvben meg van írva, de megint visszahozott a zene!

Sokadszorra is kösz Dave! (Adamo: Az én PJ-m, a Megadeth!)

...Poison ivy in your touch, being with you destroyed so much, HOME WRECKER...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr793355981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.11.08. 18:44:38

Nem akarok csöpögős és romantikus lenni, de elfelejtettem eddig ideírni, hogy szerintem ez az egyik legszebb és leginkább szívből jövő posztod, amit valaha is olvastam tőled! Zsír! Látszik, hogy valóban szíved-lelked a Megadeth-é!

vidi 2011.11.09. 16:20:42

eltünt egy csomó komment, szar az új admin basz!!!
köszi
süti beállítások módosítása