Napi zene 58.

2011.02.02. 13:25

vidi

Nem vagyok nagy szociális, pontosabban ismeretségi hálózat függő, de rajta vagyok a lényegeseken. Ha bejelölnek és esetleg ismerem az arcot, akkor jó eséllyel visszaigazolom, de semmi extra, maximum a szokásos ’Mi jár a fejedben?’ mizéria.

Nemrég Vata barátom is megjelent az egyiken és rögvest szembesítettem önmagával, amire rövid, tömör és roppant őszinte választ kaptam.

Íme: „megbuzultam, és fészbúkozzok...apámat kerestem, de nem találtam...„

Fiús apukaként ez kicsit agyonbaszott, persze rögtön próbáltam segíteni, meg minden, de hát ez nem olyan egyszerű, főleg ismerve a részleteket.

Ma nem variálnám túl, küldeném Vata barátomnak, macskapityu remek számát a témában.

Öcsi remélem megtalálod az Öreget!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr212633285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása