Ráfordultam a célegyenesre, és ezen nincs mit túlmagyarázni. Fiatalabb már nem leszek, de öregebb annál inkább. De ha így az egészségemért tettem valamit, akkor már megérte ez az egész hercehurca.

Ami a legfontosabb, hogy megtanultam nemet mondani, és talán a kihívás teljesítéséből születő sikerélmény és önbizalom is szépen lassan megérkezik hozzám.

Nem számít, hogy ki mit mond, tudatosan ki lehet kerülni a megfelelni vágyás csapdáját.

De nem húzom a szót, úgysem érdekel ez itt senkit sem. De attól én még jól vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr555669753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása