Valami

2012.11.21. 15:19

vidi

Mióta minap megtudtam, hogy Semjén egyenlő a kereszténységgel (katolikusokkal) egyből jobb kedvem lett, mert rájöttem, hogy nem is vagyok annyira, amennyire, mert aki lopott, az letagadja, ugyanis meggyónta annak, aki szintén lopott vagy pedofil vagy.

Ezen és túlmenően egyre jobb a kedvem, mióta tudom, hogy kistigrisek leszünk újra, aranyosak, játékosak, de látszik a fogunk Mondjuk fingom sincs mikor voltunk kistigrisek, de ez lényegtelen, mert én roppant büszke vagyok az ázsiai származásomra, tudom, mert a gyermekeimnek fenekén az első hat hétben piros kis pont volt pont, mint a japán gyermekeknek, mivel ugyanazt a pelenkát használtuk, mondták nekem japán tudósok, akik tudják. Egyébként sejtettem én, hogy a japán zászlón lévő piros pont és a matolcsi túró rudis piros pöttyök rokonok, ami örökre összeköt minket, meg. 

Ilyen feldobott hangulatban várom a választási törvény megszavazását, remélem a pofakönyv regisztrációmat is elfogadják, hogy az alapjogomat tudjam érvényesíteni.

A nap híre a végére, mégpedig az, hogy megtalálták a Marson a valamit. Mi lehet a valami? A valami szerény véleményem szerint a magyar költségvetés vagy annak a hiánya. Egyszerű a feladat, ki kell ásatni és ide kell küldetni egy marslakóval, akit előtte persze regisztráltatni kell, hogy magyar, persze csak ha nincs fent a pofakönyvön. 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr414918425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása