Muszáj vagyok rácsatlakozni Vidi mai vonalára, mert kb. annyira leszarom Jacko-t, mint amennyire szeretem. Vagyis nem.

Mert sose hallgattam a zenéjét, mégis az összes slágerét kívülről fújom. Emlékszem, gyerekkoromban mindig azt hittem, hogy ez az ember földönkívüli vagy valami ilyesmi, meg hogy gumiból van, vagy cukorból. Lehet, hogy ezért szerették annyira a gyerekek?

Bár halála előtt is próbált összeállni néhány koncert erejéig, már ha értitek mire gondolok, de inkább szétesett, aztán meg össze.

Múltkor meg ahogy youtube-oztam szembejött velem ez a dal, amit címről abszolút nem ismertem, de ahogy elindult az első pár taktus, egyből tudtam, hogy merre van az arra. Tágranyílt szemekkel végig is néztem a videót!

Csekkoljátok le a 3:50-nél lévő behajolást! What the fuck?!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr824739824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása