0,456204!

2012.08.26. 08:44

vidi

Ma napra és percre pontosan 3 éve indítottam el ezt a fost, mert gondoltam jó móka lesz egy x generációs öregembernek, vagy mi vagyok én, ha nem vidi. Csináltam hozzá teszkó gazdaságos dizájnt, ami a mai napig megvan, mert egyrészt csúnya, másrészt értelmetlen, tehát fos vagyis pont jó. Egyébként fogalmam sincs minek csinálom, van amikor érdekel, de alapvetően le sem szarom, pedig igen, az alapelgondolás, mondjuk bevált, kevesebben olvassák, mint a telefonkönyvet, de egy kicsit többen mint a menetrendet. Raklap fos az egész, és ez jó, mert nem rossz móka ám ez, de. Időközben még azt a sorscsapát is át kellett vészelnünk, hogy Moody's Blog Service megvonta a blogunktól az olvasási ajánlású blogbesorolást, de persze nem adtuk fel. Ez az ötszázadik bejelentkezésem, ami ahhoz képest, hogy csak úgy miheztartás végett csinálom sok, de ahhoz képest kevés, hogy lehetne több is. Az ötszáz bejegyzésnek több mint a fele olvashatatlan fos, kevesebb mint a negyede küzdelmesen olvasva fos, kicsit több mint a nyolcada hanyagul olvasva fos, a maradék pedig csak úgy elolvasva majdnem fos. A majdnem fos kategória tehát akár ajánlva is olvasható, de csak a kiválasztottak érthetik meg, meg én, mert én írtam és persze a kiszórt hét darab raklapfos díjról se feledkezzünk meg, de. Úgyhogy köszöntsük ezt a gyötrelmesen szánalmas három évet, a kedvenc bejegyzéseimmel, olvasásuk természetesen csak saját felelősségre, meg az enyémre. Kösz köcsögök! (fos1; fos2; fos3; fos4; fos5; fos6)

A végére, valahára: Aki a címben szereplő számot megfejti, azt Adamo barátom meghívja egy unikum-sör kombóra, azonnal vagy most!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr84735310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2012.08.31. 11:25:33

További irdatlan mennyiségű fost kívánok!!!!!!!:)
süti beállítások módosítása