Angel Of The City

2012.08.09. 15:02

vidi

Nyár van és uborkaszezon vagyis inkább akciós dinnyeszezon vagy inkább olimpia, vagy mi? Hajrá magyarok! Egyébként csak vegyünk részt, mert az a fontos….

Más

Raklap szám állnak otthon a dvd-k, mert a filmek (is) érdekelnek. Érdekes egyébként, hogy a filmjeimnek a fele ki sincs bontva, ami lássuk be roppant szánalmas. Mondjuk minek bontsam ki, ha már úgyis láttam. Ez persze ellentmondás, mert hogy láttam, ha ki sem bontottam? Persze erre is van megoldás, mozi, kölcsönző, másolt vhs szutyok, vagy Ianbá letöltés.  Alapvetően a horror filmekre repültem rá, de van minden, egyéb más alapvetés is, konkrétam a klasszikusok, mondjuk azon klasszikusok, amit én annak tartok!

Nálam a Corba az örök klasszikus, a legnagyobb, ez megvan eredeti amerikai dvd-n, amit ciscóban vettem tíz bagért, de megvan európai kiadású dvd-n is a biztonság kedvéért. Ezt a filmet szerintem több, mint százszor láttam, egyszerűen megunhatatlan, tudom kívülről. Minden idők legjobb párbeszéde egyébként ebben van (vajon melyiket mondatot dörmögte el Marion 'Cobra' Cobretti?):

- The court is civilized, isn't it pig?

- But I'm not. This is where the law stops and I start - sucker!

Mondjuk amióta megszülettek a gyerkőceim moziba már alig jutok el, de filmeket még veszek. El sem tudjátok képzelni, milyen gyöngyszemeket lehet kitúrni a boltokban. Az utóbbi évek legütősebb horrorját (Eden Lake) például a munkahelyemmel szembeni maccsban vettem pár száz forintért, de a bitang kemény Mártírokat (Martyrs) a teszkóban cuccoltam egy ezresért! (Mindkettő kötelező!)

Hogy ezeket miért írtam, fogalmam sincs, de You're the disease, and I'm the cure!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr244703773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása