Kérdés?

2012.04.02. 16:14

vidi

'"Buta vagyok, de okos nem, hazug, pökhendi, de vívó is és harcos, aki megvédi magát, de minek? Élő agyhalottként megcsinálom még egyszer, hogy bizonyítsak, mert, ki ha én nem, de, amúgy CtrlC CtrlV a becsületes nevem, de szólíts Palikának!"

Lemondott a sültfasz, hurrá!

Ez jó, mert ha nem ez, akkor sokkal rosszabb.

De itt jön a kérdés, ami picit foglalkoztat, mégpedig, Schmitt „Anyukámnak megígértem, hogy doktori fokozat szerzek.” Pál volt államfő/államfő most be fog menni az Önkormányzathoz, a helyi okmányirodába, vagy a faszom tudja hova és minden használt okmányát, iratát megcsináltatja? (Volt doktor, nincs doktor, hű de szar!)

A válasz nem érdekel, csak!

Más: Felemelő érzés lesz magyar olimpikonnak lenni az idei londoni olimpián, köszönjük ELNÖK ÚR/ELNÖK ÚR!

Elbaszott egy ország ez, köcsögök!
Elbaszott egy ország ez, köcsögök!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr944356351

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Werbetexte 2019.06.08. 18:28:45

Fogalomtérkép (mindmap) - weszelyorsolya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2012.04.03. 10:50:41

Tudjátok, hogy engem a politika oly magas fokon nem érdekel. De ehhez a dologhoz hozzászólnék:
Volt idő mikor versenyszerűen sportoltam. Abbahagytam ,mert esélyem nem volt válogatottnak enni, de volt annyi edzés, hogy az iskola rovására is ment. Abbahagytam hát, hogy legyen egy szakmám, amihez remélhetőleg értek. A sport életvitel volt, heti 13-14 edzéssel, de mégis a legjobban az együtt surmulást szerettem a csapattársaimmal.
De a lényeg, hogy edzésen/ versenyen vívtam együtt volt és mostani válogatottakkal is. Mindegyikük bekerült zsivány egyetemre és nem feltétlenül azért, mert a plusz pontjai alapján ez kijárt nekik. A szövetségek minden válogatottat, aki nem csak böfögve tudja az abc-t, hanem 10ig is elszámol, betesznek egy fasza egyetemre és olyan szinten megkönnyíti a diploma szerzést, mint az első fitymafelhúzás... Diplomások, akár doktorok lesznek, úgy hogy garantálom nektek, hogy kurvára nem tudnak teljes emberként tanulni, hisz edzenek, mint a barom. De sportolni is csak 30-35ig lehet így. Utána mégsem mehetnek el kőművesnek. Diplomás, hozzánemértő jogászok, közgazdászok stbk lesznek. Ne ők védjenek senkit tárgyaláson, ne ők adjanak üzleti tanácsokat és ne ők műtsenek titeket:) Pali helyében én "emelt fővel" egyből, mondtam volna: Lebuktam bazd meg! Most jöttetek rá? Még helyesen írni sem tudok hülyék... Köszi szépen, hogy eddig bezsebeltem a rengeteg pénzt, elleszek valahogy, megyek kőművesnek:)
Vagy a bénább eset a szerencsétlen Csollány Szilveszter, aki semmi rosszat nem tett, mégis teleshop reklámban nyomult és az AKÁCFA Sörözőben a hátsó pultban pultozott tavaly!!!!

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2012.04.03. 10:53:44

Vidi ezúton szeretnélek felkérni, hogy ha van kedved szívesen venném, ha írnál a legkedvesebb Megadeth lemezedről a napilacin. Épp folytatódik ott a legjobb thrash lemez posztsorozat. Én, ismerve téged és elfogultságod nem merek a zenekarhoz hozzányúlni:) És még poén is lenne:)

vidi 2012.04.03. 20:41:43

@Tökinger: Szállítom az írást, még a héten Uram! Hány karaktert írjak, nem mindegy mennyit másolok?

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2012.04.03. 23:33:35

@vidi: nincs karakter limit... Legyen Vidis, raklapfosos, napilacis... Ha meg tudod állni, akkor ne beszélj nagyon csúnyán. Mi is próbáljuk elkerülni, persze nem mindig sikerül. Áh hagyd a picsába, felőlem beszélhetsz csúnyán:)
süti beállítások módosítása