23

2012.02.07. 14:10

vidi

Ma Adamo egyet több éves lett, mint tavaly, vagyis gyorsabban öregszik, mint Yoda, de nem lassabban.

Amúgy milyen már 23 évesnek lenni, főleg egy olyan évben, amikor minimum kétszer lesz világvége.

Én például 23 éves koromban láttam először színes tévét, működő autót és pucér nőt ruhába, ekkor ettem először rántott húst, ittam sört, ekkor tudtam meg, hogy a föld kerek vagy gömbölyű, meg hogy volt ember a holdon vagy nem.

Összefoglalva elég izgalmas időszaka volt ez az életemben, ha azt nem számítjuk, hogy.

Adamo barátomra is biztos ömlik az információ, amit nehezen tud feldolgozni, de ez már csak így van 23 évesen.

István éltessen Tesó!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr954075243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2012.02.07. 19:55:46

Köszi Bátyja! Köszi Töki! :)
Hú bazz, áramlik az infó a faszbukon az biztos, alig bírok rájuk reagálni! :)
Köszönöm a posztot, úgy terveztem, hogy rittyentek én is valamit, de reggeltől meg sem állok!
Köszi Bátyja, hogy ismételten írtál itt nekem! És Screen a youtube-on! Beszarok! :)
süti beállítások módosítása