Leltár 2011

2012.01.06. 14:46

vidi

Mindenki leltározik ilyentájt, gondoltam én is beállok a sorba.

Mi a blogtér legalján mozgunk, teljes homályban, elszigeteltségben és tulajdonképpen tudatlanul össze-vissza írunk mindenről, de a zene valamiért mindig visszatérő téma mifelénk is.

Szeretjük a jófajta muzsikát ne tagadjuk, de ebben is, mint mindenben, viszonylagos lelkesedéssel, de a hozzáértés hiányában csak a felszínt kapargatjuk, bár néha mi is belekontárkodunk a nagyobbak dolgába.

Én nem variálnám túl a dolgot, íme az én zenei és némi egyéb kedvencem az óévből:

Lemez, sorrendben: MEGADETH/Th1rt3en; Mastodon/The Hunter; CROWBAR/Sever The Wicked Hand; …

Dalok, nem sorrendben: MEGADETH/Wrecker; ANTHRAX/I’m alive; CROWBAR/Echo An Eternity; TEXTURES/Reaching Home; MACHINE HEAD/I Am Hell; MASTADON/Bedazzled Fingernails; SUBSCRIBE/Between Heaven And Her; Bálnalovas feat. Áron Andris/Spiritual Clone; APEY/Machinery; VALLENFYRE/Desecration; CASKETGARDEN/Unlike; EL CAMINO/Satanik Magiik; AGNOSTIC FRONT/My Life My Way; THY CATAFALQUE/Fekete Mezők; SUPERBUTT/Rockin 'In The Free World; ARCH ENEMY/Yesterday Is Dead And Gone; BLACK COUNTRY COMMUNION/Man In The Middle; DARKEST HOUR/Savor The Kill; The IDORU/I'm moving on; THE HAUNTED/All Ends Well; … (jó keresést és hallgatást!)

Koncert: Kyuss Lives! PECSA (FŰ de jó is volt!) és persze a fiaim otthoni esti koncertjei

Film, sorrendben: Drive; Warrior; Rise of the Planet of the Apes; Blue Valentine; Red, White & Blue; Red State; The Woman; The Tree of Life; The Human Centipede 2 [Full Sequience] (Mindegyik kötelező néznivaló, az utolsót csak saját felelőségre!!!) (jó keresést és filmnézést!)

Könyv: Dave Mustaine: A Life in Metal

Mondat: Apa szeretlek!

Egyébként folyamatosan pofáztam mindenkinek régen, hogy ne töltsön le, mert az tiszteletlenség és alapvetően lopás, hanem vegye meg azt a szart, ha már hallgatni vagy nézni akarja. Hát igen, ha van az embernek erre pénze, akkor nincs is semmi gond ezzel, de mi van akkor ha erre nincs, pontosabban erre sincs? Bajban vagyok manapság én is, de rendesen, ugyanis nem számolva a lehet, hogy jó lesz zenei albumokat, most jelen pillanatban átlag 3-4ezer forintos CD áron számolva a legjobb dalok albumverzióira 40-50 eFT el lehetne költeni csak a külhoni tuti befutó favoritok esetén, pedig igencsak erős a hazai felhozatal is. Komolyan, ennyi pénzmagból simán megvan 3 havi pelenka Duda fiamnak, egyéb opciókról nem is beszélve (pld. 230 nagyfröccs, 15db fél literes gömbkóla, …). Kötelező gyűjtemény darab mind, egytől-egyig, a filmekről nem is beszélve, én szép lassan begyűjtögetem őket, persze eredetiben!

Vegyétek-vigyétek, vagy adjátok kölcsön, én tuti nem adom vissza! 

BUÉK mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr723524347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csercsab 2012.01.25. 17:28:05

Ez raklapfos!

CTRL C, CTRL V

VENOM, Korai Slayer, Bathory, Neurosis, stb...
süti beállítások módosítása