Nap kérdése?

2011.12.21. 14:39

vidi

...a köcsög zenehallgatók támogatásával?

Lehet, hogy csak nekem tűnt fel, de igencsak vicces felfedezést tettem nemrég. Persze ezt csak ilyen szőrszálhasogató, kibírhatatlan, zenebogár köcsög veszi észre, mint én, úgyhogy előre is bocs, hogy élek, de.

Van egy nagyon híres rece-fice bum-bum-bum zenekar, aminek az alapító gitáros-énekese minden egyes eddig megjelent lemezén legalább egyszer benyögi nagy gerjedelmében, hogy kammon (c'mon).

Szerintem céltalan, idegesítő és cseppet sem szórakoztató, főleg a stúdiós sorlemezek esetében. Elképzelem, ahogy hallgatás közben az egyszeri metálos felpattan, bárhol is legyen, lerázza magáról a mocskot és elkezd egy diszkrét 'one man circle pit'-et.

Akkor a szedett-vedett bevezető után íme a nap kérdése:

Melyik zenekar ez és ki ez a szépreményű kammonozó frontember?

Tűkön ülve várom a megfejtéseket, aki eltalálja, az meghívhatja magát és engem egy italra!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr663480923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása