Nem elég hogy egyre öregebb és nyomorultabb, kopaszodó vén majom vagyok, de erre figyelmeztet szinte minden hír is. Megdöglesz kutya, olvashatod a sorok között, nincs menekvés, add meg magad, ennyi volt.

Itt volt megint egy évforduló, amiről szégyenteljesen módon jó egy hónappal lemaradtam, ugyanis húsz évvel ezelőtt hunyt el Freddie Farrokh Bulsara (Freddie Mercury), a Queen frontembere.

Sosem voltam nagy Queen rajongó, de azt senki, nem vitatja, ahogy én sem, hogy a zenei szocializálódásunk egyik alapzenekara, míg Freddie minden idők legmeghatározóbb és magasan a legjobb rockénekese.

Én talán az egyik legalulértékeltebb, de talán a legjobb Queen dallal köszönnék be cseppet megkésve a bajuszos mesterhez, meghajolva a zsenialitása előtt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr343516323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása