Reaching Home

2011.12.14. 13:28

vidi

- Mihez van kedved?

Semmihez!

-  Baj van?

 Nincs!

-  Segíthetek?

Minek?

- Szeretnék!

Miért?

- Mert fontos vagy nekem!

Akkor hagyj magamra!

- Tényleg?

Igen!

- Ez jó neked?

Majd én eldöntöm!

-  Mit?

 Hogy jó-e nekem!

- Miért jó?

Nem jó, de így jobb!

- Jobb?

Mitől lenne jobb?

- Ettől nem!

Akkor kussoljak?

-  Akár!

Akkor?

-  Igen!

Befogtam!

- Köszi!

Szívesen!

-  Nincs mit!

 Mit nincs?

Befejeztem!

Én is!

- Ok, de mihez van kedved?

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr573462981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása