Köztudott tény, hogy én egy fasz vagyok, de ez most nem is annyira lényeges.

Jelenleg a helyi általános iskolában hajtom a mókuskereket, és már szeptemberben összespanoltam az egyik sráccal, akiről az összehasonlítgatások alapján gyorsan kiderült, hogy az egyik régi, szintén általános sulis osztálytársam öccse.

Szerintem van egy kanyar a gyerekben - már ha értitek, mire gondolok -, de messze nem annyira feltűnő, mint a hat évesen minden reggel védelmi kaját begyűjtő surmóban, aki egyenes kijelentette, hogy megnézhetem magam, ha még egyszer megpróbálom leszabályozni a nővérét. Például.

De lapozzunk, mert az enyhe kanyarral ellentétben az én kis barátom egy nagyon is kedves, tisztelettudó srác, aki talán a világ egyik legszerényebb arca.

Lassan három hónapja tart a kis barátságunk, és pénteken a csajokat elemezve - csókollak Nadin - kifejtette a kis szerelmét, plusz azt, hogy elhívta a lányt korcsolyázni.

Firtattuk kicsit a témát, amikor is a srác halál csendesen közölte velem, hogy Ő kétszeres világbajnok gyorskorcsolyázó.

Még kispöcs korában figyeltek fel rá a 'barcikai pályán, és onnantól kezdve csakis felfelé vezetett az útja. Bejárta egész Európát, többek között Német-, Olasz-, Török-, Francia-, és Görögországot, valamint Amerikában is versenyzett kétszer - ezzel nem kis trófea-, és pénzmennyiséget összetalicskázva.

Komolyabb balesetei és műtétei miatt már több, mint egy éve szögre akasztotta a korcsolyáit. Az utolsó nagy bukója alkalmával a nyakát szegte a korcsolya és kb. fél centire állt meg a főütőerétől.

Nagyon komoly a csávó, hiszen most a hétvégén is kemény 25 ropiban fogadott az apjával - oda-vissza alapon -, hogy a Diósgyőr elkeni a Fradit, de ezt sajnos beszopta.

Márk! Mindent félretéve, köztük a tegnapi hosszúcicit is, csakis gratulálni tudok Neked, amit már pénteken is megtettem!

Légy büszke magadra!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr763419344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása