Azt mondta - a telefonban -, hogy más emberekkel akar lenni.

Gondoltam: "Nos hát akkor, nézz körül, ők ott vannak mindenhol."

Azt válaszolta, hogy össze van zavarodva... Gondoltam: "Szívem, tudom, miről beszélsz."

Túl gyerekes és önző; akkoriban gyötör az ilyesmi, mikor még fiatal vagy.

Magam alatt voltam, visszahívott, aztán még szomorúbb lettem.

Már szakított velem, de legalább gyorsan tette.

Esküszöm, meghaltam belül azon az éjszakán.

Felhívott az egyik barátom, de nem mondtam neki semmit.

Az utolsó dolog, amit mondott, az volt, hogy: "Légy nyugodt!"

Nyugodt...

Nehéz beismerni, de az öngyilkosságon járt az agyam.

De arra gondoltam, hogy azért lehetne még néhány utolsó kedves szavam hozzá.

Összetörve, de még mindig élek.

Annyira összetörve... Miért tűnik olyan lehetetlennek ez a küzdelem?

Oly' lehetetlennek...

Bár a pálmafákat még mindig erősen fújja a szél,

És a hullámok a tengeren még mindig ugyanolyan kékek.

De még ez sem okoz örömet...

Minden apró dolog, amit látok, csakis Rá emlékeztet.

Sosem gondoltam volna, hogy átkozni fogom azt a napot, amikor találkoztam vele.

És amióta elment legalább nem kell azt hallgatnom Tőle, hogy: "Kit érdekel?" - "Most mit csináljak veled?"

De még mindig élek.

Bár rengetegszer magam elé képzelem.

Majd úgyis valahol piálni fogok, nevetni valami ostoba viccen.

Vagy csak valami hülyeségen.

És látom magam, ahogy hirtelen megtorpanok.

Elsodródom az élettől.

Elnyel egy hullám, de mégis felemelkedem a mélységből.

És ott állok.

Nedves föld és tiszta fejfa, minden kirakva.

És messze el vagyok zárva mindentől, ami az enyém.

Aztán megállok és letérdelek.

Ez az új otthonom...

És elképzelek egy másnaposság nélküli reggelt, s aztán visszajövök ebbe a kis kocsmába.

Kortyolgatom az italom, amíg a jeget érzem az ajkamnál.

Aztán kérek még egy kört.

És most ez van.

Sajnálom.

Sosem voltam túl jó a "happy end"-ekben...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr513174526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adofizetomagyar 2011.08.25. 11:21:19

Nyugodj meg! Mindenki elnyeri méltó jutalmát vagy büntetését az életben előbb vagy utóbb! ;) R.

vidi 2011.08.26. 12:40:17

ricsi ne szakértőzz baszod

adofizetomagyar 2011.08.26. 16:01:20

Személyes tapasztalataimat próbáltam megosztani, de mint tudjuk a vélemény olyan, mint a segglyuk! :)

adofizetomagyar 2011.08.26. 16:05:17

Nah, pusszantom a homlokotok közepét! Lépek haza! Hoki!
süti beállítások módosítása