Sziget leltár!

2011.08.16. 16:23

vidi

Nem voltam kint egy percet sem a szigeten, de nem azért mert nem tudom, hogy hol van, hanem mert nincs értelme, először is drága a belépő, másodszor a fellépő kurva sok zenekarból, kurva keveset ismerek és sajnos azoknak is a nagy része hallgathatatlan. Én személy szerint régen sem a koncertekre mentem ki, hanem inni és mókázni a barátokkal, emlékszem volt olyan napom kint, mikor csak egy Wall of Sleep volt meg hajnalban és annyi.

Most komolyan, minek fizessek ennyit, inni máshol is lehet, a belépő árából meg vígan lehet mulatozni, de hogy konkrét legyek, a Kuckó nevezetű hörpintőben 60 száraz-fehér nagyfröccs kijönne és ott legalább csend van és nem kell valami fostalicska zimi-zümit hallgatnom. Egyébként a sziget hét alatt nem nagyon virgonckodtam, de ezért megittam három nagyfröccsöt a világbékére, meg még kettőt a biztonság kedvéért.

Amúgy megnyugtatok mindenkit, ismerek személyesen egy magyar embert (Ianbá gyúrós barátom), meg két holland gyereket (ők is gyúrnak) is, akik kint voltak a szigeten és tudom, hogy napilaci (alias tökinger) webkettő barátom is kint volt. Ha már itt tartunk, szerintem mivel nem voltam kint a cimboráimmal, tuti veszteséges lesz a sziget. (Az lett!)

A zenéről is pár gondolat. A már említett Wall of Sleep most sem játszott a szigeten, mert nem divatos, ahogy a többi remekbe szabott underground mocsok sem, de az amúgy igen gyér zenei kínálatot tekintve, én igen csekély számú koncertet sajnáltam, bár egyikért sem vertem a fejem a falba, ez a Deftones, az Ektomorf, a Motörhead, a Suicidal Tendencies és a The Haunted. Ennyi!

Amúgy nagyon jó volt a sziget hete, tudtam minden este rendesen aludni, mindig tudtam hol vagyok, nem fájt a fejem, nem szúrt a tüdőm, nem prüszköltem, mint a kutya, normális ételeket ettem, nem kellett drótkefével hajat mosnom, nem hagytam el semmit, úgyhogy megmaradt egy raklap pénzem, amit a fiaimra költhetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr793158246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.08.18. 10:02:27

"Szövet és porc károsodás a bordám mellett" lett a Haunted vége... De legalább nem tört el:D A Muzsika meg fenomenális volt... Mellesleg a Prodigybe belehallgattam, ami fostaliga volt és éjfélkor már otthon voltam:D
süti beállítások módosítása