Indul a Sziget !

2011.08.08. 11:25

vidi

Két alkoholista elmegy kempingezni. Mondja az egyik:
- Én hoztam magammal egy üveg pálinkát, hogy ha véletlenül megszúrna minket egy rozsdás szög, legyen mivel fertőtleníteni.
Te mit hoztál?
- Két rozsdás szöget.


Ma reggel a gyúrdában valamelyik húzó-nyomó gépen izzadok, mint egy ló, mikor odajön hozzám három fiatal gyerek és az egyik tökéletes udvariassággal angolul megkérdezi, hogy hány gyakorlatom van még hátra?

Az anyanyelvemen sajnos nem ehhez vagyok szokva, szó se róla, le is döbbentem pár pillanatra.

Miután váltottunk pár szót, kiderült, hogy fapapucsosok, a szigetre jöttek kicsit mókázni, de mivel straight edge-k és izmosak, ezért a heti gyúrásokat is beiktatták a programba.

Hát nagyot változott a világ, létezik szeszmentes és egészségtudatos szórakozás is, bár én az idei sziget programját végignézve, nem tudnék annyit inni, hogy jól érezzem magam.

Konkrétan a nagyszínpadról egy tetves zenekart nem néznék meg önként, de durvulós helyeken is a két kezemen meg tudnám számolni a nézhető cuccokat, azért mondjuk a pénteki Subscribe/The Haunted/Deftones vagy a szombati Superbutt/Ektomorf/Óriás szett bizonyára jólesne.

Visszatérve a gyúrdába, adtam egy-két jó tanácsot a fiúknak, csináltam egy kis országimázst, azt persze rögtön leszögeztem, hogy a mai Gecisztivált meg ne nézzék, mert akkor tuti elkezdenek pálinkázni és oda az egészség, majd némi segítségképp az egyikük programfüzetében bekarikáztam a kötelező és csípős hazai rockandroll bagázsokat és izzadtunk tovább.

Jó szigetelést parasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr573133601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása